سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | Mon 20 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر عمومی شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۴:۴۴:۳۴

حق طبیعی ایران پس گرفتن سهم خود در بازار جهانی نفت است

باشگاه خبری فراساحل: دبیر کمیسیون انرژی مجلس گفت: هیچ‌چیزی مانع پس گرفتن سهم ایران در بازار جهانی نفت نمی‌شود، این کشور سهمی را می‌خواهد که حق آن است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، امیرعباس سلطانی با اشاره به اراده ایران برای احیای بازار جهانی نفت خود گفت: ایران به سمت تحقق این موضوع حرکت می‌کند و برای این مسئله برنامه ریزیهای فنی کرده است. دبیر کمیسیون انرژی مجلس افزود: همان طور که وزیر نفت در موضع‌گیری‌های خود نشان داده است، ایران سهمی را می‌خواهد که حق آن را دارد زیرا بعضی کشورها در زمان اعمال تحریم‌ها، سهم این کشور را از آن خود کرده‌اند. ازاین‌رو، آنها باید در سقف صادرات خود بازنگری کنند.


این نماینده مجلس نهم درباره اولویت استخراج نفت نیز گفت: به طور طبیعی، اولویت برای این موضوع، برداشت از میدان‌های مشترک نفت و گاز است. ازاین‌رو، باید در این میدان‌ها سرمایه‌گذاری مناسب شکل گیرد. بیژن زنگنه وزیر نفت، چندی پیش، برگزاری نشست دوحه را آغاز همکاری میان تولیدکنندگان نفت عضو و غیر عضو اوپک برای بازگرداندن ثبات به بازار نفت دانست و تاکید کرد: ایران نقشی در بی‌ثباتی بازار نفت نداشته است. وی با بیان اینکه این کشورها تصور می‌کنند پس از لغو تحریم‌های ایران با جوسازی بین تولیدکنندگان نفت می‌توانند افکار عمومی را از این موضوع که خود آنها عامل بی‌ثباتی بودند منحرف کنند، افزود: ایران هیچ نقشی در بی‌ثباتی بازار نفت نداشته است.



  کد خبر : 1532
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :